lördag 2 mars 2019

Firar 1 år med kontinuerlig träning

Så har det passarat ett helt år sen jag tog tag i mig själv och började besöka gymmet kontinuerligt och få in en rutin. Både bra för kropp och knopp, det har varit ett energifyllt år med många framsteg och utmaningar. Det är så otroligt skönt att det inte är ett måste utan det är något jag bara gör. Det ingår i min rutin och jag känner aldrig det där ”åh orkar inte träna” eller ”vad trött jag är” eller har ont i kroppen osv. Nu är det mer, att oj idag fanns det inte lika mycket styrka eller att kroppen bara har en dålig träningsdag. En sak är säker, man vet inte hur det känns förrän man fått in rutinen och inte längre känner att man tränar för att man måste. Träna ska man göra för att det är roligt, att det ger en något, att man mår bra och framförallt att ska man inte känna sig tvingad. Nu fortsätter ett nytt träningsår med nya roligt utmaningar!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar