måndag 29 september 2014

Kalasdags igen!

I lördags var det dags för kalas igen med nära och kära, vi firade lilla mig som fyller 33 år imorgon. Åren går alldeles för fort, tur att man känner sig ung och glad :). Nu när det är fullt upp med vardagsrutiner och jobb mitt i veckan så är det svårt att få till några kalas. då är det bättre vi firar en dag när alla är pigga och glada. Det blev en mysig tillställning där det bjöds på tacopaj med smarriga tillbehör och massa sötsaker till fikat såklart. Fina paket och blommor fick jag, nu har jag en redig shoppingkassa till USA :) Imorgon firar vi bara med familjen, Oliver tycker det är väldigt skoj med alla kalas...tårtan är såklart det viktigaste. Tack alla nära och kära för att ni kom och firade mig, så himla mysigt!!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar