fredag 26 september 2014

Göteborg - Stockholm - Chicago - St Louis - Nashville - Owensboro - Nashville - Chicago - Köpenhamn - Göteborg

Nu är det snart bara två ynka veckor tills vi åker till USA med jobbet, gissa om jag längtar!!! Det ska bli så grymt kul, lära känna mina nya arbetskamrater, sightseeing där jag aldrig tidigare varit, dricka mängder med kaffe från Starbucks, shoppa massa massa massa, äta allt onyttigt som man bara kan äta i USA. Kanske gå på en fotbollsmatch eller kanske en hockeymatch, lära mig massa nytt på AX konferensen, njuta en smula av att bara vara själv. Det kommer att bli två grymma veckor, men frågan är hur ska jag klara mig utan min älskade familj!!! Önskar jag kunde packa ned hela familjen så vi alla kunde njuta av veckorna i USA. Känns faktiskt lite lyxigt att jag får följa med på denna resa, jag har ju faktiskt precis kommit tillbaka från min föräldraledighet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar