fredag 29 augusti 2014

Sista dagen!

Såhär tillbringade jag bland annat min sist lediga dag, latte på stan och höstfin i håret blev jag bland annat . Kan varmt rekommendera Main Hair i Göteborg, grymma frisörer och hade jag lämnat bilen hemma så hade jag även kunnat njuta av ett glas vin. Gillar 2014's frisörer och det lilla extra som gör att man gärna kommer tillbaka.








Nu är jag nog redo för jobbstart nästa vecka, inskolade och glada barn på förskolan, en man i sina allra bästa år som är världens bästa och som jag älskar enormt mycket, en lycklig familj som älskar att vara tillsammans, barn som vi älskar över allt annat, nya kläder, ny bil och höstfin i håret. Nä så mycket mer kan man nog inte önska sig, jo men vänta en resa till USA hade också varit najs. Ja men just ja dit åker vi ju med jobbet i oktober.!!!! Livet är bra underbart just nu och jag känner mig sådär underbart lycklig!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar