lördag 30 augusti 2014

1 september = Höst

Snart mina vänner så är hösten här, officiellt så är det höst på måndag. Dagen då jag börjar jobbar räknar som 2014:s första höstdag. Tråkigt att vi lämnar den underbara sommaren bakom oss. Nu väntar kallare väder och massa mys inomhus med familj och vänner. Jag är inte så höstlig av mig men en sak gillar jag med hösten och det är när man får tända alla lampor och ljus igen. Det är sååå mysigt men kommer sakna värmen, gemenskapen, altanhäng, spontana fikastunder på altanen, glada och livliga barn, glass i stora lass, utflykter till havet,  kaffe ute i solen, lekplatshäng och allt annat som gör sommaren så himla speciell. Nu laddar vi med en händelserik höst som kommer gå väldigt fort, massa roliga äventyr kommer hösten bjuda på. Imorgon njuter vi av årets sista sommardag och den hoppas vi visar sig från sin allra bästa sida!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar