måndag 12 maj 2014

Klirr i kassan!

En aktiv mamma som alltid har mobilen i högsta hugg, det är jag det :) Men inte för att jag surfar runt på nätet utan mer för att svara på annonser och frågor, klirr i kassan är väl aldrig fel. Det är bra flyt i försäljningen och jag har fått sålt en massa kläder, lite på Tradera och massor på facebooks alla möjliga köp och säljsidor. Pengarna rullar in och jag kan köpa massa nya och fina kläder, det går en positiv trend och många handlar secondhand nu och på tvillingsidan är det väldigt poppis med kläder som är till försäljning. Glad är jag som får sålt alla mina gamla kläder och slipper förvara, gobitar från barnens första månader har jag såklart sparat men de större kläderna är inte lika charmig. Allt går verkligen och sälja, perfekt för en mamma som vill spara så lite som möjligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar