torsdag 8 maj 2014

Goa tjejer ❤️

Om mindre än 4 månader är det dags för mig att börja jobba igen efter över 1.5 års frånvaro från SM, tänka sig att tiden kan gå i sådan raketfart när man har barn. Lite ångest finns det inför jobbstarten men känner ändå låååångt därinne att det ska bli riktigt skoj :) Jag hann ju bara arbeta på min nya arbetsplats i 3 månader innan jag blev sjukskriven, så jag kommer väl fortfarande känna mig ny när jag är tillbaka trots att jag nästan varit anställd i två år. Tiden hemma med dessa goa tjejer är snart slut och dagarna kommer bara att swisha förbi när vi kommer in i alla nya vardagsrutiner, tänk om 4 månader står vi där och ska lämna våra tre barn på förskolan och jag kommer vinka med gråten i halsen :( Men först ska vi njuta av nästa 4 månaders ledighet innan verkligheten slår till på allvar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar