onsdag 26 mars 2014

Vår Ruset!

Snart är det dags för Europas största springserie (fest) i Göteborg, eller ungefär en och en halv månad är det kvar men nu är det träning och taktik som gäller för att klara loppet på en bra tid. Min kondition för löpning är väl inte den bästa, jag är mer för backintervaller, korta och intensiva. Men man måste ju utmana sig själv ibland, det ska bli grymt skoj. Vi är 6 som anmäler oss som grupp, två av oss springer i tidtagning och dem andra kör den vanliga. Sen träffas vi efter och har mysig picknick. Vår Ruset går av stapeln den 12 maj  så nu gäller det att inte ligga på latsida. Heja mig helt enkelt!

2 kommentarer:

  1. Tjena Mallan,

    Detta fixar du lätt som en plätt.
    Det är många tjurskallar i släkten.

    Kram
    Far

    SvaraRadera
  2. Åh herregud gud, nu får jag ju ångest. Har inte sprungit en ända gång än. Kanske dags så jag orkar med ditt tempo!

    SvaraRadera