söndag 22 december 2013

Prioritet nr 2

Barnen kommer i absolut första hand och sedan så prioriteras träning förre annat, annars kommer man lätt in i att jag hinner inte för att jag måste först göra det här och sedan ska jag göra det här vilket ofta leder till att träningen inte blir av. Tyvärr den ursäkten fungerar inte hemma hos oss, Abbe hjälper mer än gärna till med något så att jag också hinner träna. Lyxigt värre :)

Det som känns extra skönt är att jag har fått in träningen som en rutin och den känns inte längre som ett måste. Utan jag går till gymmet för att jag tycker det är skit roligt och jag mår bra av det. Imorgon bitti bär det av till gymmet igen för ett konditionspass innan all julmat och allt godis!!! Nu under julledigheten satsar jag på backintervaller, formar och förbränner bäst på mig. Skönt att träningen flyter på så bra såhär i juletid, det kommer den fortsätta att göra fram till årskiftet, det ska jag se till!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar