måndag 2 december 2013

Adventsmys!

Första advent och det firades med härliga grannar, det bjöds på massa gott och såklart årets första glögg. Bästa som finns är att fixa inför advent och andra högtider, det finns liksom inget stopp. Dock är jag besviken på mig själv att jag inte spritsade mina pepparkaksmuffins med någon smarrig frosting, grymt nöjd blev jag i alla fall med mitt nya recept på pepparkaksmuffins! Efter en händelserik och rolig helg är det nu dags för en händelserik vecka som bland annat kommer innehålla det här: mera adventsbak, mormor kommer på besök, julshopping, träffa fasters lilla hjärta, IKEA, bröllopsbeställning för Sugar & Treats, goa middagar och framförallt massa gympass efter allt adventsfika :) Ha en härlig måndag!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar