fredag 18 oktober 2013

Mall of Emirates

Igår blev det en liten shoppingtur till Mall of Emirates, enormt stort shoppingcenter som vi dessvärre inte hann gå igenom men det kommer bli fler turer dit det kan jag lova. Många intressanta butiker som lockar, både nya och gamla :) En tur till Victoria's Secret hann jag med, lycka när jag såg att det öppnat en STOR butik. Där blev man väl omhändertagen, tog mått, fick prova bh som passar mig och sedan väntade jag snällt i min provhytt på ett lass med bh:ar. Jag behöver väl inte ens säga att jag hittade flera som passade, några bh:ar rikare och trosor gick jag nöjd därifrån. Helt klart dom skönaste bh:ar jag haft, känns ju knappt att man har på sig någon och så mjuka. Tummen upp! Oliver fick leka av sig på ett lekland och där hade han jätteskoj, han gillar shopping till en viss gräns så det blev lagom att han fick leka lite och avslutade sedan med lite shopping. Tjejerna är ju så nöjd med att sitta i vagn, och dom får så mycket uppmärksamhet av alla så det går ingen nöd på dom. Blond och tvilling, det är poppis i Dubai :) Vi passade även på att ta en Ceasar Sallad på Chili's, sååå gott och som jag längtat. En lyckad dag på Mall of Emirates, en halvdag som blev till en heldag. Det tar tid att shoppa med barn!




















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar