tisdag 1 oktober 2013

32 år och trebarnsmamma

Tänk att man nu är 32 år och redan trebarnsmamma, ibland får jag nypa mig själv för att fatta att det faktiskt är sant!! Den här härliga tvillingkänslan jag har haft i över 5 månader nu bara växer och blir bara starkare och starkare. Jag älskar att vi fick två barn samtidigt, visst blev jag snuvad på en graviditet och en föräldraledighet men det slår allt att få möjlighet att vara tvillingmamma och hade aldrig velat byta. Det som är så himla härliga är att även Oliver delar den känslan med oss, han är så otroligt stolt och glad över sina systrar. Idag berättade Olivers förskolelärare att han hade sagt att han älskar sina systrar, det brukar han även säga hemma men så roligt att han även säger det till andra. Och jag märker att det är ömsesidigt :) Juni och Lily tycker Oliver är så himla rolig, och tittar gärna efter honom. Skiner upp som en sol när han varit på dagis eller ute, tänk vad beskyddande han kommer att vara mot dessa små tjejer. Livet är just nu helt underbart och jag är så lyckligt lottad som har tre underbara barn och en fantastisk sambo. Tack alla som uppvaktade mig på min födelsedag, massa kärlek till er!









- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

    Du kan ha rätt till en försäkring som ökar pensionsinbetalningen under föräldraledigheten om du är privatanställd arbetare på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: www.afaforsakring.se/foraldraforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Gustav
    AFA Försäkring

    SvaraRadera