tisdag 10 juli 2012

Full fart = Äntligen är semestern här

Full rulle har vi haft idag, det har gått i ett sedan jag vaknade klocka 06.15..åh äntligen är semestern snart här!!! Idag har Abbe och Oliver varit ihop hela dagen medan jag har varit på andra ärenden, lite far och son tid är aldrig fel. Nu sitter jag i soffan och slappar, klart med packning och allt står redo i hallen och har även kört ett varv med dammsugaren så nu är jag helt slut!!! Imorgon tidigt bär det av mot Sundsvall, längtar. Alnö here we come!

En glad kille som hänger i lekplatsen, the place to be!

Det var länge sedan vi var på den här lekplatsen så Oliver tyckte det var riktigt skoj, spontan trip med cykeln! Bästa färdmedlet för att komma fram fort :)

Hej och hå!

Runt runt runt ska det gå!

När vi kom hem så blev det smoothie, troligtvis världens godaste mellanmål!

En hit hos Oliver med!

Smoothie som innehåller kesella, yoghurt, lite mjölk, hallon och blåbär!

Bakväskan är packad, kan ju inte åka utan mina fina bakverktyg på semestern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar