måndag 9 juli 2012

Besviken!

Senaste veckorna har det gått sådär med träning och kost, det har varit mycket annat som tagit upp tiden och orken har väl inte riktigt funnits där så mitt mål att gå ned ytterligare har jag inte såklart klarat av och visst är jag besviken men jag är inte den som ger mig utan på semestern är det morgonpromenader och löpning som gäller och jag vet en som jag kommer ta med mig på dessa härliga powerwalks...om han vill såklart! Nu ser vi i alla fall framemot semester i Norrland och Stockholm med mycket tid hos vänner och släkt, god mat, dryck och annat som hör till semestern. Det som skiljer den här semestern från alla andra är att löpskornan ska vara på minst 3-4 gånger i veckan :) Och smoothies i mängder. Uppdateringar kommer löpande här på bloggen så ni som vill veta hur det går, kika in här under semestern så får ni veta. Beach 2012 än är det inte över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar