måndag 19 mars 2012

Sjukstuga!

Det blev aldrig något bloggande under Branäsresan, men det hade jag nog redan räknat med (fanns ingen tid). Vi hade i alla fall fantastiska dagar i Branäs med tre andra familjer i föräldragruppen, den här resan gör vi lätt om mer er! Uppdateringar med bilder kommer i ett senare inlägg.
En liten kille som är glad att vara hemma igen!

Det gick tydligen inte längre att förneka att jag har en fruktansvärd förkylning, kroppen orkade inte mer och nu är jag sjuk! Började på hemresan igår med fruktansvärd huvudvärk,feber och frossa, inte så konstigt att jag körde fel och körde mot Norge. Efter det tog pappa Abbe över ratten och jag sov i över två timmar! Förkylningen började redan innan vi åkte till Branäs men jag hade ställt in mig på att må bra och ha skoj i Branäs, antar att kroppen till slut säger nej när man väl varvar ned! Jaja, känner mig i alla fall lite bättre idag och ingen feber, skönt!! Hoppas febern håller sig borta nu och att förkylningen försvinner med lite vila. Så idag blir det mys hemma hela dagen lång, tror även att vår lilla kille behöver det!
Roligt att komma hem till alla leksaker igen!

Trevlig måndag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar