lördag 12 januari 2019

Nyår i Branäs

Vilket år säger jag bara, tänk vilket fantastiskt år 2018 blev. Året har innehållit så många roliga saker, så mycket glädje, kärlek,så många skratt, utmaningar, så mycket nytt, och det kommer att blir svårt att slå. Men det kommer målet såklart att bli, att 2019 kommer att bli ännu bättre. Fler utmaningar på alla möjliga plan, fler skratt, nya möten, glädje, tid med det bästa som finns ❤️ Familjen ❤️ Utvecklingsmöjligheter och allt annat som gör livet så fantastiskt bra. Det jag gjort annorlunda 2018 är att jag unnat mig själv mer tid och blanda annat tid på gymmet, som har gjort mig så mycket starkare. Vilket har resulterat i att jag mått så mycket bättre, genom träningen har jag  fått sån enorm energi. Det har gjort att jag blanda varit en mer positiv, närvarande och glad mamma. Den nya vänskapen som 2018 innehållit har också betytt väldigt mycket för mig, den där speciella vänskapen som bara klaffat och gjort tillvaron extra speciell ❤️ Tack alla som varit med och gjort 2018 helt fantastiskt. Nu blickar vi framåt mot ett ännu bättre 2019 och önskar er alla ett Gott Nytt År 🍾🥂🎉❤️😘






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar