tisdag 9 oktober 2018

Träningen går framåt

Träningen är en daglig rutin och som gör mig starkare och starkare. Nu i efterhand har jag tänkt mycket på det och vilken skillnad det har blivit, jag har blivit så mycket starkare både i kropp och knopp. Jag känner mig sällan stressad längre, utan kan hantera stressen på ett betydligt bättre sätt, jag känner mig enormt pigg och full av energi. Det var därför jag direkt kände för några veckor sen att jag höll på bli sjuk. Den där känslan när man direkt kände att något inte stod rätt till och den där tröttheten som bara kom över en. Underbar känsla att lära känna sin kropp så pass väl att man känner av så tydligt dessa sjukdomssymtomer. Träningen kommer bli en fel av min höst och ser framemot nya utmaningar och roliga övningar som jag ska utsätta mig själv för!!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar