torsdag 12 juli 2018

Träning inför sommar 2018 completed

Fantastisk vinter, vår och lite av sommaren har gett fina resultat med träningen. Jag är nöjd med det jag åstadkommit och är taggad för en ny träningshöst, vinter, vår och sommar 2019 med nya mål och utmaningar. Det här är bara början och jag är stolt att jag gett mig tusan på att ge mig iväg dessa tidiga mornar, tränat och hållit igång under en längre period. Det här ger mig enormt mycket energi och den kraft som tas när man har tre barn, veckorutiner med diverse aktiviteter, nytt jobb och ja listan kan göras väldigt lång. Nu ska jag njuta och ha en fantastisk sommar, som också kommer innehålla träning men i lite mindre mängd, ibland strikt kost och ibland inte men framförallt kommer jag unna mig när jag känner för det för det är jag sååå värd!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar