onsdag 4 april 2018

Rutiner

Rutiner kan vara jobbiga men oftast så skönt. Mina vardagar ser kanske inte så glamorösa ut men jag älskar dem. Jag kliver upp strax innan 04 alla vardagar, åker till gymmet en kvart senare. Tränar och duschar på gymmet. Åker sen till jobbet, är där strax innan halv sju. Sen jobbar jag fram till ca halv fyra. Efter det tar jag färjan tillbaka till fastlandet, plockar upp Oliver och sen twinsen. Hem, laga mat, rodda med tvätt osv, barnen lägger sig och jag fixar inför morgondagen. Senast kl 21 måste jag ligga i sängen och helst ha släckt för att sen orka kliva tidigt morgon efter för en ny dag. Många skakar på huvudet och tycker säkert jag är helknäpp men inte jag. Jag trivs med rutiner, jag har vuxit in i rutinen med morgonträning och jag älskar det. Underbart att hålla sig i form och känna sig pigg, och full med energi när arbetsdagen börjar. Bästa starten på dagen är verkligen ett träningspass!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar