onsdag 22 november 2017

Personlig Ledarskap Fiskebäckskil

Vilken fantastisk miljö jag hade äran att gå utbildning i med mitt nya jobb förra veckan. Älskar Fiskebäckskil, vilket lugn och mysig omgivning. Bodde i ett fantastiskt fint rum, alla rum har sin personlig touch. Utbildningen var väldigt lärorik och givande, har tagit med mig massor från dem två dagarna vi var där. Grym kursledare hade vi också som gav personliga exempel som gjorde kursen ännu mer intressant. Jag fick möjligheten att träffa 8 nya fantastiska kollegor, inget från mitt team men andra i organisationen. Det här kommer verkligen att bli så bra, träffade bland annat två supertrevliga tjejer som är i min ålder...så roligt. Tack Fiskebäckskil för den här gången, vi kommer garanterat att ses igen!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar