torsdag 17 augusti 2017

Mat, Mat & åter mat

Det är så himla skoj att testa nya och smarriga maträtter. Efter semester och massa godsaker var det dags för bättre matvanor och minska ett antal kilon. Första veckan gjorde jag ett fantastiska resultat och jag är så stolt över min prestation. Imorgon stundar invägning igen, spännande att se vad andra veckan har för resultat. Jag har hittat så mycket bra komplement till det jag just nu försöker undvika T ex pasta, bröd etc och varierar mig från dag till dag. Målet är att försöka att inte bli less på T ex sallad, ost eller något annat som jag äter. Än så länge är det bara tummen upp och några rätter den här veckan har till och med klättrat upp på topplistan. Att komma iform behöver inte vara trist och tråkigt! All mat är sockerfri och Glutenfri.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar