onsdag 24 maj 2017

Kurs i Råå

En vecka på kurs i Helsingborg, Råå och bloggandet uteblev helt. Det var inte många minuter man fick för sig själv där. En vecka med plugg från 08:30 till 21:30, inte en sekund hann jag titta på tv, inga fysiska aktiviteter, jag har aldrig i hela mitt liv ätit så mycket som jag gjorde där, helt enkelt en intensiv vecka som gjorde att man kände sig helt tom i huvudet när man kom hem. Men oj vilken lärorik kurs, och vilka nya kunskaper man kom hem med. Träffat underbara nya människor som jobbar på bland annat Hunter och SectorAlarm. Många roliga skratt och minnen som man kommer att ha med sig från denna kurs. Väldigt imponerad av vår kursledare och hennes djupa kunskap, tänk att det går att veta så mycket om ett system. Tänka sig att en vecka med intensiva dagar skulle kunna ge mig så mycket, just där och då kände jag ingen trötthet eller att det kändes jobbigt, men känslan när man kom hem var konstigt. Att drömma om Dynamic 365 senaste dagarna har i sig varit utmattande men det är kanske ett tecken att jag faktiskt blev lite hjärntvättad under min vecka på Sundgården. Fantastisk miljö som jag gärna kommer tillbaka till! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar