söndag 15 januari 2017

Tragiska och hjärtlösa människor

I fredags när vi skulle hämta storebror på skolan blev vi påkörda bakifrån, jag kliver hur bilen, får ögonkontakt med föraren som backar sin bil bakåt, svänger åt höger och rivstartar och drar därifrån. Där stod jag, med två chockade barn i baksätet och tårar i ögonen. Inte för att bilen blivit skadad, utan för att det finns så otroligt många hjärtlösa människor. Hur kan man bara åka från platsen utan att kolla om alla i bilen mår bra? Jag blir rädd för varje dag som går och ser hur världen utvecklas till en hemsk plats där jag helst av allt inte alls vill att mina barn ska växa upp. Stort hjärta till Polisen på Hisingen som var toppen med barnen, och alla vittnen som hjälpte mig på platsen. Det värmer att det trots allt finns så många fina människor här i Torslanda ❤️ Jag hoppas att idioten som körde på oss åker fast och får sitt straff, fy för människor som inte bryr sig om andra. Tragiskt och hemskt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar