tisdag 4 oktober 2016

Hipp Hipp för 35-åringen

I fredags fyllde lilla jag 35 år!!! Nu börjar man bli gammal eller inte, åren bara går men jag blir bara yngre och yngre :) Vi började födelsedagen med mysig fika med bästa Ewelina och Mathilda, blev uppvaktad med fina blommor och spännande överraskning som väntar. Sen fick jag blombud med finaste blommor från farmor och farfar. Efter det kom fina pappa förbi med vacker bukett och då firade vi med lite fika och sång. Sedan blev jag uppvaktad av barnen och mannen i mitt liv ❤️ Världens finaste Michael Kors väska, såååå lycklig och sååå glad för att jag har så fin och underbar familj. Jag fick även såååå fina kuddfodral av mamma och Kent, Lexington som passar perfekt till soffan däruppe. Bästa födelsedagen med andra ord!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar