måndag 23 februari 2015

Mat, träning och annat skoj!

Det går bra nu, med träning, mat och att hålla koll på det dagliga kaloriintaget. Jag känner att det går åt rätt håll och målet till juni 2015 är att vara i mitt livs bästa form :) Genom träning, hälsosam mat, räkna kalorier och positivt tänkande kommer det att gå vägen, känner det på mig. Minus 5 kilo stod vågen på i slutet av förra veckan och är grymt nöjd med mina resultat så här långt men än är jag inte i mål. Hösten 2014  drog jag på mig massa krämpor, bland annat  problem med foten, skulderblad och annat trist. Det gick utför ganska snabbt, och tappade kontroll på vad jag åt och utan någon som helst rörelse går man såklart upp i vikt och att sitta på kontor hjälper inte ett dugg.  Där ser man hur lätt det är att dra på sig onödiga kilon men nu ska de bort och jag har aldrig känt mig så taggad. Nu kör vi!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar