fredag 24 oktober 2014

Owensboro

Dålig uppdatering under veckan men det har gått i ett och vi har mest hängt på kontoret i Owensboro, lite roligt som shopping, goda luncher och middagar, provat skjuta massa vapen har vi också hunnit med!!!! Läskigt värre och självklart druckit en mängd Starbucks. Känner mig nu redo att åka hem till min familj more than ever, saknar familjen så oerhört mycket och det ska bli mys att få gosa med alla igen ❤️ Det har varit en fantastisk resa med underbara kollegor som man lärt känna på ett helt annat sätt, vilket team vi kommer att vara efter den här resan. Vi har ju faktiskt snart spenderat 2 veckor ihop, och ätit nästan varje måltid tillsammans så det vore ju konstigt om vi inte lyckats bonda efter det :) Och jag har bland annat lärt mig att man hinner shoppa ganska mycket på 1.5 timme om man strukturerar sin shopping, annars är jag ganska kass på att shoppa under stress. Älskar verkligen detta landet men när man är här så inser man ganska snabbt att vi har det ganska bra hemma i Sverige. Dock kan vi aldrig slå amerikanarna på shopping och Starbucks, det är så sjukt billigt. Om några timmar bilar vi vidare till Nashville, där vi kommer flyga vidare till Chicago. Imorgon är jag äntligen hemma hos familjen ❤️









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar