onsdag 26 februari 2014

Vår

Våren verkar vara på ingång och det känns underbart, jag är en vår och sommar tjej som önskar det var vår och sommar jämt 😊 Tyvärr har vi inte fått njuta av plusgraderna för att Juni och Lily varit hängiga, förkylning och hosta som gör att de är trötta. Och eventuellt kan det vara tänder på g då Lily hade feber igår. Blev en tur till vårdcentralen idag, känner att tjejernas vattkoppor är något annat. Men fick samma svar av tre sköterskor, det kan inte vara något annat än vattkoppor. Kommer man verkligen såhär lätt undan? Jaja bara att acceptera och hålla sig isolerad. Och mitt i allt så har jag fått en infektion i armhålan som jag gått med ett tag men nu gör det så ont så jag var tvungen att besöka Läkarhuset, japp en kraftig infektion så jag fick antibiotika. Ja jag säger då det, februari har inte varit våran månad helt enkelt. Tur att mars månad kommer börjar bra i alla fall, ett besök till storstan är aldrig fel!








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar